Hastanelerde randevu krizi! Vatandaş mağdur

Hastanelerde randevu krizi! Vatandaş mağdur
Ağız ve diş sağlığı merkezlerinde (ADSM) personel sayılarının yetersizliği hastaların sağlık hizmetine erişimini zorlaştırıyor. Vatandaşlar yeterli kamu hizmeti alamazken randevuda bulamıyor.

Ağız ve diş sağlığı merkezlerinde personel yetersizliği nedeniyle vatandaşlar yeterli kamu hizmeti alamıyor ve randevuda ister istemez bulunamıyor.

Cumhuriyet''ten Merve Kılıç''ın haberine göre, yeteri kadar “ağız ve diş sağlığı teknikeri” kadrosu açılmadığının altını çizen Genel Sağlık-İş Genel Başkanı Derya Uğur, “Teknikerlerinin işlerini diş hekimleri yapıyor” ifadelerini kullandı.

Sağlık Bakanlığı Yönetim Hizmetleri Genel Müdürlüğü''nün 315 “ağız ve diş sağlığı teknikeri” alımının yapılacağını duyurmasıyla ilgili Uğur şunları söyledi:

"Alım yapılacak ‘ağız ve diş sağlığı teknikeri’ sayısının, alınacak toplam personele oranı sadece yüzde 1’dir. ‘Ağız ve diş sağlığı hizmetlerinin’ verimli işletilebilmesi için, bu alanda kadro açılması gerekiyor."

YORUMLAR
YORUM YAZ
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
İlgili Haberler
Öne Çıkanlar