1. HABERLER

  2. 60 bin KOBİ e-ticaretle tam 37 milyon ürün sattı
60 bin KOBİ e-ticaretle  tam 37 milyon ürün sattı

60 bin KOBİ e-ticaretle tam 37 milyon ürün sattı

Açık pazar iş modeli sayesinde 2013 yılından bu yana Türkiye genelinde yaklaşık 60 bin KOBİ e-ticarete atıldı, bu sistemle KOBİ’leri 37 milyon ürün satışı gerçekleştirdiği belirtildi.

A+A-

SEMİH KASAR / Günboyu

‘Açık pazar’ iş modeliyle Türkiye’yi yeni bir ticaret kavramı ile tanıştıran n11.com, Türkiye e-ticaret sektörünü büyütmeye devam ediyor. n11.com’un açık pazar iş modeli sayesinde 2013 yılından bu yana Türkiye genelinde yaklaşık 60 bin KOBİ e-ticarete atıldı, n11.com KOBİ’leri 37 milyon ürün sattı. Türkiye’nin e-ticaret potansiyeli yüksek bir ülke olduğunu belirten n11.com CEO’su Won Yong, Jo, “Açık pazar iş modelimiz, KOBİ’leri hak ettiği yere taşıyacak, ekonominin belkemiği yerel işletmeler e-ticaretle büyümeye devam edecek” diye konuştu. Türkiye’de e-ticaret yeni ve özgün bir satış kanalı olarak firmaların gündemine girdi. Geleneksel satış kanallarıyla ulaşamadıkları kitleye e-ticaret sayesinde ulaşan üreticiler, n11.com’un pazarlama ve bilişim altyapısı ile e-ticaretin farkını yaşadılar. Kurulduğu 2013 yılından bu yana KOBİ ağırlıklı 60 bin mağazaya ev sahipliği yapan n11.com sayesinde mağazalar, 37 milyona yakın ürün sattı. Kısa sürede KOBİ ağırlıklı binlerce mağazayı e-ticarete kazandıran ve milyonlarca ürünü tüketicilerin beğenisine sunan e-ticaret platformu n11.com, KOBİ’leri e-ticarete tanıştırmak için çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Türkiye’nin e-ticaret potansiyeli yüksek bir ülke olduğunu vurgulayan n11.com CEO’su Won Yong, Jo, ’Türkiye yeniliklere ve gelişime çok hızlı ve olumlu geri dönüşler veren bir ülke. n11.com olarak, ülke genelinde işletmelerin yaklaşık yüzde 99’unu oluşturan KOBİ’lerin ticaret anlayışını değiştirerek e-ticaretle tanışmalarına imkân verdik. Nisan 2013’ten bu yana yaklaşık 60 bin KOBİ platformumuz aracılığıyla e-ticaretle tanıştı ve tüm Türkiye’ye satış gerçekleştiriyor. Açık pazar iş modeli sayesinde e-ticarete atılan 60 bin KOBİ, 37 milyon ürün satarak satışlarını katladı. n11.com’un iş modeli ve devrim niteliğindeki bu dönüşüm hamlesiyle, Türkiye’deki e-ticaret hareketliliğinin devam edeceğini, önümüzdeki dönemde e-ticaretin, toplam perakende hacmi içerisinde hak ettiği yere ulaşacağına inanıyoruz” diye konuştu. Ticaret hacmi ve potansiyeli yüksek yerel işletmelerin büyümesi ve önünün açılması için e-ticaretin önemini vurgulayan n11.com CEO’su Won Yong, Jo, ” Teknolojik gelişmeler birçok alanda olduğu gibi ticari faaliyetleri de yeniden tanımlıyor. n11.com olarak şeffaf bir iş anlayışına, uzun süreli ortaklığa, adil rekabet ilkelerine ve güvene dayalı bir platform olarak faaliyet gösteriyoruz. İşletmeden tüketiciye (B2C) satış anlayışı ile ticarette gri alanlar yaratmadan, belgeli, tüketici haklarına saygılı ciddi bir platform ile hem ekonomiyi hem de pazarımızı büyütmeyi hedefliyoru” dedi. 

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.