Şirketin yaptığı açıklamaya göre, ocak-mart döneminde Lexus, 19 binden fazla araç satışı gerçekleştirdi. Bu, geçen yılın aynı dönemine göre satışların yüzde 48 arttığını gösteriyor.
Tam hibrit, plug-in hibrit ve tam elektrikli araçların satış oranı ise Batı Avrupa'da, markanın toplam satışlarının neredeyse tamamını oluşturdu.
İlk üç ayda SUV modellerinden NX'in satışları yüzde 47 artarken, RX'in satışları da yüzde 29 artış gösterdi. Ayrıca, markanın tam elektrikli modeli RZ de artan satışlarıyla dikkat çekti.
Ocak-mart döneminde Avrupa'da en çok tercih edilen Lexus modelleri ise sırasıyla 7 bin 186 adetle NX ve 3 bin 684 adetle RX oldu.
Global ölçekte büyümeye devam eden Lexus, Avrupa pazarında da yenilikleriyle etkisini sürdürmeye devam ediyor.