Google’da bunu aratmak moda oldu!

Google’da bunu aratmak moda oldu!

Dünyaca ünlü arama motoru Google'da, kullanıcıların geçtiğimiz nisan ayından bu yana en çok aranan konu belli oldu. İşte milyonlarca insanın ortak sorunu...

Türkiye'de her yıl ortalama 550 bin çiftin evlendiği düğün sektörü, giderek büyüyen bir ekonomi haline gelirken, gelişen trendlerle birlikte de sürekli yenileniyor. Düğün sektörünün yıllık 680 milyar TL'lik bir ekonomi oluşturduğuna dikkat çeken Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, Nisan ayından bu yana Google aramalarında balayı, gelinlik, damatlık, düğün videosu gibi anahtar kelimelerde artış yaşandığını vurguluyor. Bu büyüklükte bir ekonominin, dijital dünyada etkin pazarlama stratejilerini zorunlu kıldığını ifade eden Kaplan, düğün sektöründe faaliyet gösteren firmalar için önemli tüyolar paylaştı .

google-arama-ozellikleri-ile-yapabileceginiz-15-en-iyi-sey.jpg

Her geçen gün yeni trendlerle gelişen düğün sektöründe, her yıl ortalama 550 bin çiftin evlenmesi, sektörün önemini bir kez daha ortaya koyuyor. Özellikle dijital platformların yaygınlaşmasıyla, evlilik hazırlığı yapan çiftlere ulaşmak daha da kolaylaşıyor. Kaplan'a göre, Google aramalarında balayı, gelinlik, damatlık gibi anahtar kelimelerdeki artışlar, dijital pazarlamanın sektördeki önemini bir kez daha ortaya koyuyor.

DİJİTAL PAZARLAMA İLE ÖNE ÇIKMA

Düğün harcamalarının birçok sektöre fırsatlar sunduğunu belirten Yasin Kaplan, şu önerilerde bulundu:

5ef6045a0f25443248f1ad72.webp

"Hedef kitlenizi belirleyin ve pazarlama stratejinizi buna göre şekillendirin. Örneğin, balayı hizmeti sunan bir otel iseniz, balayı için plan yapan çiftlere odaklanın ve ilgili temalara uygun reklam kampanyaları oluşturun. Özellikle balayı, gelinlik, damatlık gibi anahtar kelimelerdeki artışları göz önünde bulundurarak, hedef kitlenize ulaşmak için geniş bir segmentasyon stratejisi izleyin. Bu sayede sektörle ilgili diğer anahtar kelimeleri de kullanarak potansiyel müşterilere ulaşabilirsiniz.

Dijital pazarlama stratejilerinizde tematik yaklaşımları kullanın. Örneğin, düğün fotoğrafçılığı hizmeti sunan bir firma iseniz, çiftlere özel düğün fotoğrafçılığı paketleri sunabilir ve ilgili temalara uygun reklam kampanyaları düzenleyebilirsiniz. Bu şekilde, potansiyel müşterilerin ilgisini çekerek markanızı öne çıkarabilirsiniz."