Ünlü Şarkıcı Ebru Yaşar, 'Gel de sevme, Gel de Serme' şarkısı ile Royal Halı'yı zirveye taşıdı

Ünlü Şarkıcı Ebru Yaşar, 'Gel de sevme, Gel de Serme' şarkısı ile Royal Halı'yı zirveye taşıdı
Ünlü Şarkıcı Ebru Yaşar'ın reklam yüzü olduğu Royal Halı, yayınlanan reklam sonrası sonuçlardan oldukça memnun. Sanatçı Ebru Yaşar kendi şarkısı olan "Gel de Sevme"yi Royal Halı için uyarlayarak “Gel de Sevme, Gel de Serme" şeklinde yeniden seslendirmişti. Yayınlanan reklam filminin gündem olduğunu söyleyerek reklamın tuttuğunu belirten Royal Halı Pazarlama Grup Müdürü Selim Şentürk, “Gel de Sevme, Gel de Serme” reklam çalışması, Royal Halı’nın marka bilinirliğini üst seviyelere taşıdı” dedi.

EBRU YAŞAR 'GEL DE SEVME, GEL DE SERME' DEDİ, ROYAL HALI ZİRVEYE OTURDU!

Halıcılık sektörünün önemli aktörlerinden biri olan Royal Halı, 2022 yılına da hızlı bir giriş yaptı. Bu yılın ilk döneminde de hedeflerini gerçekleştirdiği görülen Royal Halı''nın yeni reklam yüzü, yeni reklam kampanyası ve yeni koleksiyonları büyük beğeni topladı.

Halı denilince akla ilk gelen markalardan birisi olan Royal Halı''nın yeni reklamları gündem yaratırken, markanın bilinirliği ve tanınırlığını önemli ölçüde arttı. Yılın başında belirlediği rotasını şaşmadan sürdüren Royal Halı; yeni sezon koleksiyonu, yeni marka yüzü ve yeni reklam kampanyasıyla 2022’nin ilk çeyreğinde amaçlarına ulaştı, marka imajını güçlendirdi.

MARKA BİLİNİRLİĞİNİ ÜST SEVİYEYE TAŞIDI

tv100''de yer alan habere göre, 2022 yılına oldukça hızlı bir giriş yapan marka, ilk kez bir reklam yüzü ile çalışma kararı aldı. Aldıkları kararın olumlu sonuçlarını kısa süre içinde gördüklerini dile getiren Royal Halı Pazarlama Grup Müdürü Selim Şentürk, “Bu yıl ilk defa bir marka yüzü ile çalışıyoruz. Türk müziğinin ünlü yorumcusu Ebru Yaşar bu kampanyada bizim marka yüzümüz. Kendisinin ‘Gel de Sevme’ şarkısından uyarladığı “Gel de Sevme, Gel de Serme” reklam çalışması, Royal Halı’nın marka bilinirliğini üst seviyelere taşıdı” yorumunda bulundu.

Şentürk ayrıca “Reklam yayınından advertorial çalışmalarına, Ramazan ayı programlarına program sponsorluklarına varana kadar çok geniş bir yelpazede yaptığımız yayın çalışmaları ile hedef kitle tüketicilerinin büyük bir kısmına ulaştık.” diye ekledi.

''KADINLARIN İLK TERCİHİ OLDUK''

Reklam kampanyasına gösterilen ilginin yoğun olduğunu ifade eden Selim Şentürk, “Bu sezon, renk ve desenleriyle çok beğenilecek koleksiyonlar hazırladık, yeni reklam kampanyamızda markaya biraz duygu kattık. Evlerinde yenilik arzulayan kadınların ilk tercihi olduk. Royal Halı artık ‘Gel de sevme, gel de serme’ mottosuyla anılıyor. Kampanyamıza gösterilen ilgiden çok memnunuz. Marka değerimizi üst seviyelere taşıyacak yeni çalışmalarımız sürecek” diye konuştu.

YORUMLAR
YORUM YAZ
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
İlgili Haberler
Öne Çıkanlar