E-ticarete bayram yüklemesi

E-ticarete bayram yüklemesi
Bayram alışverişinin canlandırdığı e-ticaret sektöründe, bu bayram döneminde 200-300 milyar lira arasında bir satış hacmi öngörülüyor.

Yaklaşan Ramazan Bayramı öncesi e-ticaret sektöründe önemli bir hareketlilik gözlemleniyor. Sektör profesyonelleri, bayram öncesi yaşanan bu canlılıktan oldukça memnun.

AA muhabirine konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD) Başkanı Hakan Çevikoğlu, ramazan ayı ve bayram alışverişlerinin e-ticaret platformları üzerinden devam ettiğini belirtti.

Tüketicilerin çevrim içi alışverişe olan ilgisinin, özellikle bayram dönemlerinde arttığını ve kampanyaların etkisiyle e-ticaretin daha da ön plana çıktığını vurgulayan Çevikoğlu, şunları ifade etti:

"Bayram öncesinde özellikle markaların ve online pazar yerlerinin düzenlediği kampanyalarla birlikte alışverişlerde önemli bir artış yaşanıyor. Tatlı malzemeleri, çikolata, şeker, kahve gibi gıda ürünleri ile giyim ve ayakkabı alışverişleri, bayram alışverişlerinin en popüler kategorileri arasında yer alıyor. Ayrıca, bayram tatili nedeniyle insanların şehir dışına çıkacak olmaları, yaz lastiği gibi ürünlere olan talebi arttırıyor. Hatta uçak rezervasyonlarında da benzer bir yoğunluk yaşanıyor. Bu dönemde tüm ürün gruplarında yüzde 25-30 arasında indirimlerin olduğunu gözlemliyoruz ve Ramazan Bayramı boyunca 200-300 milyarlık bir satış rakamının gerçekleşmesini bekliyoruz."

Çevikoğlu, bu bayramda ortalama sepet tutarının 750 TL olmasının beklendiğini belirtirken, tüketicilere alışverişlerinde güvenli siteleri tercih etmeleri konusunda önerilerde bulundu. Ayrıca, e-ticaret şirketlerinin fiyat indirimleri konusunda yönetmeliklere uygun hareket etmeleri gerektiğini vurguladı.

YORUMLAR
YORUM YAZ
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
İlgili Haberler
Öne Çıkanlar