Kışlık ürünlere talep arttı

Kışlık ürünlere talep arttı
Yurdu etkisi altına alan kar yağışı, kışlık ürünlere olan ilgiyi artırdı. Son bir haftada bottan monta, battaniyeden ısıtıcıya kadar pek çok üründe talep patlaması yaşanıyor.

Kış harekâtı

IdeaSoft CEO’su Seyhun Özkara, ocak ayının ilk iki haftasında online satışlarda geçen yıla göre yüzde 24’lük bir artış yaşandığını söyledi. Sömestir tatili ve soğuk hava koşullarının eklenmesiyle online siparişlerde adeta patlama yaşandığını dile getiren Özkara, “Özellikle bot, mont, eldiven, atkı, bere gibi kış aylarında satışı genelde artışa geçen ürünlere ek olarak ıhlamur, kuşburnu, kış çayı gibi ürünlerde de bir hareketlenme yaşanıyor” dedi.

Otomotiv ve yedek parçanın da hareketli olduğunu aktaran Özkara, antifriz, kış lastiği, ön cam koruyucu gibi ürünlerde son bir haftadır üç kattan fazla arama yapıldığını belirtti. Özkara, son bir haftada öne çıkan ürünleri şöyle sıraladı: “Elektrikli ısıtıcı ve katı meyve sıkacağı, nemlendirici, ıhlamur, kuşburnu, salep ve kuruyemiş, battaniye ve ev terliği, kedi evi ve kedi minderi, spor matı, gıda takviyeleri.”

(Milliyet)

 

YORUMLAR
YORUM YAZ
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Öne Çıkanlar