Dövizdeki yükseliş devam ederken dijital bankacılıkta sorun yaşanmıştı! İlk açıklama Yapı Kredi'den geldi

Dövizdeki yükseliş devam ederken dijital bankacılıkta sorun yaşanmıştı! İlk açıklama Yapı Kredi'den geldi
Pek çok kişi sosyal medya platformu üzerinden bankalarının mobil ve internet bankacılığına erişim sorunu yaşadığını bildirdi. Konuya ilişkin ilk açıklama Yapı Kredi Bankası’ndan geldi.

Döviz kurundaki artışın önlenememesiyle birlikte birlikte bankalar döviz alım-satım işlemlerini kısa süreli olarak durdurdu. Son olarak doların 13 TL’yi aşmasının ardından birçok bankaya erişim sorunu yaşandığı belirtildi. Bu bankalar Akbank, Garanti ve Yapı Kredi. Konuya ilişkin ilk açıklama öncelikle Yapı Kredi'den geldi.

Yapı Kredi internet bankacılığı ve mobil bankacılık uygulamasını kullanan birçok müşteri, bugün öğle saatlerinde sonra mobil uygulamada bazı sorunlar yaşadığını bildirdi. Yapı Kredi Bankası ise mobil uygulamasına sistemde yaşanan bir sorundan kaynaklı erişim sağlanamadığı aktarırken bunun geçici bir sorun olduğunu bildirdi. Yaşanan aksaklığın, hızla artan dolar kuru ile ilişkili olduğu öne sürülüyor.

 

YORUMLAR
YORUM YAZ
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Öne Çıkanlar